Frozen Fever Party 2015 Parti Rehberi!

Merhaba Penguenler!



Bugün hem 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı hem Regaib Kandili hem de Frozen Party Fever'ın başladığı gün!

Her neyse bende sizinle öğrenmek kaydı ile partiyi gezmeye başlıyorum! :)


Yüklenme ekranı her partide olduğu gibi değiştirilmiş fakat geçen senekinin aynısı olmuş.


Geçen seneki olduğu gibi herhalde her odadan kar tanelerini toplayacağız demek haydi o zaman görev başına! :)


Sağ üstteki büyük kar tanesine tıklayınca açılan sayfadan bedava evi alabilirsiniz :) Ayrıca bütün kar tanelerini toplayınca ben pek sevinmedim çünkü geçen seneki eşyaların aynısı olduğu için alamıyoruz :(


Vay canına! O kadar çok pin var ki! kabloları toplayarak hepsini takip ettiğimizde...


Hala pinler devam ediyor! Ben resimde hepsini topladıktan sonra resmi çektim burada da en az 5 pin var diye hatırlıyorum! :)


Harita da Dojo'nun önünde bulunan Elisa'nın Mekanına tıkladığınız zaman...


Açılmasına 7 gün mesajını veriyor. Evet böylelikle bir parti rehberimizin daha sonuna geldik! :) Bu bolca pin dolu ve bir o kadar da eğlenceli partide eğlenmeniz dileğiyle, sorunlarınızı ve isteklerinizi yorum olarak atabilirsiniz. İyi Eğlenceler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder